Pobierz formularz reklamacji
Aby złożyć reklamację:
wypełnij formularz reklamacyjny – formularz znajdziesz TUTAJ
lub skontaktuj się z nami pod adresem: biuro@boho.sklep.pl
Formularz lub zgłoszenie mailem musi zawierać:
– zdjęcie uszkodzenia,
– opis uszkodzenia
– oraz numer konta bankowego.
Jeżeli po kontakcie z nami konieczne będzie odesłanie uszkodzonego produktu wykonaj następujące kroki:
Adres do wysyłki:
A&M spółka z o.o.
ul. Dworcowa 19/2
76-230 Potęgowo

Wypełnij formularz
Wypełniony formularz dołącz do przesyłki.

Zapakuj produkty
Zabezpiecz produkty przed uszkodzeniem

Wyślij przesyłkę
Korzystając z dowolnej formy wysyłki wyślij przesyłkę na nasz adres

Decyzja reklamacyjna
W ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji rozpatrzymy reklamację i poinformujemy o decyzji.